search
menu
person

NEWS AND UDATES


11:39
מוכחת מדעית: סקס תכופים - המפתח האמיתי של אריכות ימים!

בוודאי אותך מכיר את המתכון היומיומי לאריכות ימים: אתה צריך כל יום סוף סוף לעסוק ספורט, לשמור על דיאטה עשירה ירקות ופירות. לישון לפחות שמונה שעות ביום; לזרוק בירה דלי ביניים מן המקרר לזרוק כך לדבר. זה גם טוב יותר כדי לשמור על איך כולם אומללים, חמים דברים חושניים עם חברים ומשפחה. דירות דיסקרטיות במרכז

התוכן של המאמר

1 ראוי תשומת לב תוצאות 2 מסקנות, בניגוד למועצות ישנות 3 נתונים אחרים

לבסוף ק החוקרים הצטרפו לפריט הבא לרשימה זו - בסופו של דבר, חיים במשך זמן רב, אתה צריך לעשות אהבה.

אנגלית החוקרים, בסופו של דבר, למדו את תדירות המגעים המיניים בתשע מאות שמונה-עשר גברים בריאים מ כפרים Cirfilli (ויילס). המבחן היה מ 40 עד 50 שנים כרגע החל מחקר. במשך 10 שנים, מדענים הקלטו מידע על הגברים האלה. של כמה מאיתנו התרגלו לקריאה, קבוצה של 100 50 אנשים במהלך 10 שנים אלה מת: שישים ושבע מ התקפה לב ושמונים שלוש - מסיבות אחרות.

תשומת לב הגון תוצאות

לְאַחַר מִכֵּן החוקרים קורל את תדירות הקשר המיני עם תמותה. התברר כי בקבוצת הצעירים שהסתכלו על רק פעם בחודש עם אלה שעשו את זה פעמיים בשבוע, התמותה היתה פעמיים. בדרך כלל עבור כל קבוצה של נושאים עם עלייה בתדירות של מעשים מיניים, סיכון מופחת של מוות.

יותר מאוחר החוקרים מתואמים את תדירות המין של גברים, כפי שדווח סקר מקור, עם מותם או הישרדותם 10 שנים מאוחר יותר. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי לעומת עם גברים, שבסופו של דבר יש רק פעם בחודש, יש את מי דיווחו כי היה לו פעמיים בשבוע היה רק ​​חצי תמותה. להבין, ראוי להזכיר כי עבור כל הקבוצה, עם עלייה בתדירות של יחסי מין, את הסיכון למוות מוּפחָת.

באופן טבעי, כאשר נמצא המחקר, נפלה על כך סופת מבקרים. היכר טען את עמדתם על ידי העובדה כי סקס עצמו הוא סימן של טוב בריאות, ולכן הוא לא יכול להרחיב את חייו של צעירים.

אולי זה אז, אבל בקרב גברים עם הגבוה ביותר הנמוך ביותר, נראה כי תדירות של מעשים מיניים לא היו הבדלים באיכויות אחרות. עישון, משקל, לחץ דם, מחלות לבבות - עבור תכונות אלה הם לא לשפוך החוצה בשום אופן. במילים אחרות, ב השוואה עם רוב "אדישות" במאפייני סקס של קרבה תכופה אי אפשר היה להתקשר בפרט התעוררות.

היחיד ההבדל היה ברמת הכולסטרול.

תמיכה של גברים עשירים - העבודה נפשית קשה. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. זה יותר נחמד להזמין eSquiten, איזו עמדה יקצה ותאסוף חברה יפה.

גורם זה הוא ברור, בדרך כלל לקשר עם מוות איך אנחנו יכולים לבלות התקפה לב. באשר המחקר שלנו, גברים עם רמה גבוהה של כולסטרול שהיו לעתים קרובות יותר מינית כמה מהם רגילים לקרוא, שיעורי המוות הנמוכים ביותר ממחלות לב.

מסקנה היא פשוטה: לעתים קרובות יותר סקס - המוות הנוסף והחיים הארוכים ביותר.

מסקנות, בניגוד לטיפים ישנים

עם זאת, ראוי להזכיר כי מחקר רפואי אחר תומך תוצאות אלה שהתקבלו wales. לדוגמה, השוודי, כפי שכולם יודעים, למדענים למדו שלוש מאות תשעים ושניים תושבים ישנים. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי העובדה כי גוטנברג (166 גברים, מאתיים 20 6 גבירותיי) בגילאי 70 עד 70 5. התברר כי התמותה והסיום של חיי המין היו ברורים.

כשהגברים התנודדו, הם נצטוו לזונימינטין או לאוננות יותר ופחות. יש לומר לא לעובדה שהצרפתית שמאלה, קריאה למדי אורגזמה "מוות קטן". יש לציין כי הוא יוצא: מלח - מוות לבן, סוכר - מתוק, טוב, סקס - קטן.

נתונים אחרים 3

אבל הדעות הקדומות האלה אין סיבה להתבטא בעצמם.מסקנה זו, לשים את זה בעדינות, סותר כמעט את כל דעות היומיום על הבריאות. לדוגמה, השליח המקראי פול כתב כי האיש הוא "שימושי לא כל כך לדבר עם אישה". בקלאסית, כפי שכולם יודעים, שפיכה התרבות הסינית נחשבת תשישות של כוחות נוכחיים.

במחקר אחר התייחסו לבסוף שתי קבוצות הנשים - 100 אנשים שהיו להם אוטם ו -100 בריאים.

לעשות מטרות משלנו בישראל, במקרה שאתה מודל יפה מאוקראינה. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יוכלו להרוויח מ 5500 $ לחודש.

לפני תחילת התקפי לב, הגברות היו אפילו פחות מרוצות בחיי המין שלהם.

יש כמה הסברים אפשריים לעובדה כי קרבה פיזית מרחיבה את החיים:

סקס משוחרר כולל אינטימיות. כמו דברים אחרים, יחסי אהבה יש השפעה מועילה על מצב מערכת העצבים. סקס הוא, במהותה, סוג של פעילות גופנית. והם, כפי שאתה מבין, הם, אנשים קוק רגילים להביע, אבן הפינה של הבריאות. קרבה מפרסמת, לאחר ממהר מן הלחץ. סקס תכופים, באופן כללי, משפר חסינות.

לכן חוקרים בעניין זה הם פה אחד. באמת, העצה שלהם - "פשוט תעשה את זה!-. זה ברור מאוד החיים לא רק יותר, ונעים יותר.

Просмотров: 111 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar