search
menu
person

NEWS AND UDATES


תשוקה ואטרקציה לעישון ואלכוהול - היום הבעיה הגדולה ביותר בקרב בנות צעירות. אחרי הכל, הם לא רק להזיק לבריאות, אלא גם לעשות מכה שלילית יופי נקבה. היום זה הפך להיות תופעה נורמלית למדי כי נערות צעירות באים סופרמרקטים לקנות סיגריות ואלכוהול חבילות. הם רגילים לכל החיים כזה, ובגיל זה נראה כי הוא נורמלי למדי עבורם. ככלל, עישון בנות להתחיל עם הנוער ולעתים קרובות זה הרגל מתפשט לגיל בוגרת. להיות כבר נשים בוגרות, גידול ילדים, רבים לא מפסיקים "להיות חברים" עם אלכוהול וסיגריות. זה צליל רע מאוד לבנות, והוא לא אהב באופן מוחלט גברים רבים. זה הכרחי להילחם.

לפגוע באלכוהול ולעישון על אורגניזם נקבה

אלה הרגלי הנשים הרעות יש השפעה שלילית חזקה על הגוף, כולל לא רק החמרה בריאות של נשים, אלא גם הזדקנות עור מוקדמת. בנות רבות מבינות לחלוטין את מה שהם מצפים להם עוד יותר, אבל מסיבה כלשהי הם לא מפסיקים להתעלל בדברים האלה. השאלה מתעוררת מדוע רבים צעירים נמשכים לעשן ולשתות אם הם מבינים באופן מושלם שזה מסוכן. ישנן מספר תשובות:

  • אלכוהול ... Читать дальше »
    Просмотров: 109 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    משחקי מצעים ללא כל תפקידים (סקס ידידותי, אקראי, למען הבריאות) הוא במלואו עבור עצמו בתופעה משותפת. אבל הדברים נתפסים בלי סקס כמו פתולוגיה ומשהו לא טבעי. אבל זה צריך להיות מכובד על ידי היעדר חיי מין אהבה אפלטונית:

    התוכן של המאמר

    1 סטטיסטיקה עצובה 2 אהבה אפלטונית 3 כישלון גבירותיי 4 תקופת העשרה 5 יכולת לכישלון בחורים 6 קשיים של יחסים אפלטוניים במקרה הראשון, Steam בשל סיבות מסוימות יכול לנהל יחסי מין. במקרה השני, האוהבים מודעים לקרבה אינטימית.

    לכל אדם יש מכרים מתלוננים חוסר פגמים, סקס באיכות נמוכה בנישואין. או מאדם שפכו את הנשמה בנושא זה לחברים. בכל מקרה, להבין הוא בין אם הברית של שני אנשים רגליים ללא "הצורה הגבוהה ביותר של פיזית הנאה »רגיל, גם אילו תוצאות דומות התנזרות זקוקה לאנשים רבים, במיוחד אלה שבבעלותם את החותם על המסקנה נישואין בדרכון.

    יותר זיגמונד פרויד האמין כי החריגה המינית היחידה היא היעדר חיי מין, וכל השאר הוא העדפות.

    סטטיסטיקה עצובה

    ... Читать дальше »
    Просмотров: 117 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    Eotophobia - מונח כללי שתופס מגוון רחב של פחדים ספציפיים הקשורים לפעולות של ציוד סקסי, אטרקציה מינית ומין בכלל. מחלה פסיכולוגית זו נחשבת לעתים קרובות לתהליך נוירוטי קשה. ובמציאות זה יכול להיות מפחיד כאשר הוא מתחיל לנשוך יותר מאשר פוביה אחת של נושא דומה.

    התוכן של המאמר

    1 סימפטומים פיזיים ונפשיים 2 פוביות מיוחדות 3 תנאים מוקדמים של סקס פוביות 4 ריפוי סקס פוביות

    Eotophobia גולמי מסוגל להתגלגל לתוך מנגנון הרסני ולהוביל לעובדה כי אדם עם הפרעה זו ימנע לא רק מערכת יחסים רומנטית, ואת הודעות של קשר ציבורי ללא חריגים.

    תסמינים פיזיים ונפשיים

    לאוטופוביה יש תסמינים פיזיים ונפשיים - אור ומתונים או, להיפך, רפה ואף מושבת. תסמינים פיזיים, בתורו, הם תגובה לאימה ומקורם פליטה של ​​אדרנלין המיוצר במהלך התת-מודע "מפנה או פועל".

    תסמינים פיזיים כלליים מכילים: ... Читать дальше »

    Просмотров: 130 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

    זכור את הרגע שבו אתה והשותף שלך עשו זה בזה? זה לא משנה מה ההזדמנות שנפתחה לפניך, ולא משנה מה הקושי יש לך להתגבר, הביא אמון, כנות ואהבה בעסק שלך, מאוחר יותר מי תפס אותך עם הראש שלך. סביר להניח, על איך כולם מובנים, הצעדים הראשונים שאתה נראה אובססיבי, חשב זה על זה, בלהט רוצה להיות קרוב.

    התוכן של המאמר

    1 שיטות כי חיי מין מגוונים במערכות יחסים

    אבל עם התפתחות של היחסים שלך, אתה יותר ויותר התחיל להתמודד עם מתון, איך כולם אומללים, שעמום מן החיים הרגילים והיומיומיים של מה שקורה, למה כל אהבה נלהבת כלשהו שחווית לשותף, השתנתה למשהו " ידידותי ", אבל כמו לפני מסיבית, חזקה בלתי ניתנת להריסה - משהו מלא קרבה, מסירות וחיבה עמוקה ביותר. ועד צער כאשר הזוגות עושים מעבר חדה מאופן שבו באה לידי ביטוי, אהבה נלהבת לאהבה "ידידותית", סקס עובר כמה תצורות. בפעם אחרת לא במפתח הטוב ביותר המתאים ביותר.

    במקום זאת נתקלת איך המצב זהה ורוצה לתקן את זה, ואז לנסות להביא את חיי המין שלך כמו רגשות חדשים. ואנחנו נעזו ... Читать дальше »

    Просмотров: 98 | Добавил: wandakinirymwl | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)