search
menu
person

NEWS AND UDATES


05:47
9 דרכים לנשים כדי לגרום לאורגזמה מהירה אצל גברים

כמעט כל הבנות לוודא כי גברים ארוכים, בסופו של דבר, ללכת לשיאו לא יכול להגיע לאורגזמה. לעתים קרובות זה קדמו על ידי מחלות באיכות כלליות, אבל לפעמים תנאי מוקדם, בסופו של דבר, משרת את המונוטוניות של החיים האינטימיים. לא מספיק מי יודע מה להסתובב שלו בחר אחד במיטה וכך לדבר כדי לקרוא לו אורגזמה חזקה חזקה.

התוכן של המאמר

1 תשע ​​דרכים להאיץ את האורגזמה בצעירים

9 דרכים לבסוף להאיץ אורגזמה ב guys9

להשתתף בזה

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל להראות את השותף שאתה מוכן להתמודד עם זה, כדי לסמוך על טעם סקס ו glazes. כולם יודעים איזה התנהגות של רגע של רגע מתח ולהביא את שיא ההנאה. אחרי הכל, כפי שהוא ברור, הכוח האינטימי נרגש על ידי הצעיר, מאלץ אותם להראות את התשוקה "החיה" שלהם לבוא לאורגזמה למדי במהירות. להיות פתוח ופרנק עם נבחר.

במקום שאתה עם שותף - חסידים, כפי שהנהיג, פריסה משחקי מין, ולאחר מכן להשתמש גירוי ישיר של צעצוע מין הערמונית או אצבעות. כמועמדות - אתה יכול לתלות אותו ליטוף אוראלי. שלח לעצמך עובדה אחת כי זה ישמש גם עידוד רגיל ולהגדיר אורגזמה חזקה מהירה.

תגיד מה שאתה רוצה משהו חדש

מעת לעת, בסופו של דבר, זה קורה מאוד קשה, בכלל, לתקן את המונוטוניות באינטימה. באמת, זה שואל זמן, אנרגיה, תקשורת. לא מספיק מי יודע מה להציע שותף בסופו של דבר, כדי לחוות משהו חדש: לשנות את התנוחה, להשתמש צעצוע מין, להציג כיצד להתבטא, משחק תפקידים. אל תכתוב על השותף, ולגלות, בהתחלה, מה הוא ייכתב.

תהיה ספונטני. בפרט, במקום שאתה רואה כי השותף שלך מוכן לשינוי. אתה יכול לעשות בלי עזרה של אחרים לרכוש צעצוע מין רגיל או לתלות חליפה ארוטית אהובה. המטרה שלך היא להדהים שותף ו excite. עם כל העיקרון הזה, כך שניכם הרגשתי נוח ומרוחק.

שלח עוד רעש

אבנים במהלך יחסי מין - זה, למעשה, אות להכללת תשוקה ותשוקה. הנשימה העמוקה ביותר או, כפי שכולם מובנים, צרוד אור בדרך כלל משמשים דרך לא מילולית להראות את הדברים במיטה, בסופו של דבר, ללכת מעולה.

מספר עבודות מחקר, לשים את זה בעדינות, אומר כי עמוק יותר אתה לטבול את עצמך במין עם בן זוג, חזק יותר של גניחות שלך. להיות בשבילו, כפי שכולם מובנים, ספר מין פתוח.

בהחלט, ראוי להזכיר כי אתה לא צריך להתמקד בנושא זה. תקשיב לרגשות שלך ולארגן מבחן לרוץ ישירות עם שותף. ברור לכל מי שהתחיל מן הנשימה העמוקה ביותר והגברת מתון את תדירות הנשימה. זה יהיה רע אם לא הבחננו מה להוסיף קול. אתה רואה את זה לאורך זמן תוכלו לעשות את זה מכנית.

דיונים "מלוכלכים"

הכנסת מילים "מלוכלכות" במהלך המין היא בלתי מבוססת. לפי האחרונה, על סטטיסטיקה של מדינות אלה.

"לכלוך" בשיחה לא סוף סוף אומר כי המילים, בסופו של דבר, יהיה גס, עז או מעצבן. לכוון את תשומת הלב לכך שהוא אינו פדיון וולגריות וחירויות להצית את האש בינך לחזק את התשוקה המינית. נערות ליווי בתל אביב

להיות אחד כי יפתח מיניות, ולא לדכא אותה עם מילה רעה.

בישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל מודע לכך שבתור את האסיקיטן רק מלווה רק את השותף באירוע, תומך בשיחה וליווי בכיתה VIP לשמש אינדיקטור למעמד.

יותר טוב ממך קודם לכן לפצות מול המראה.

דוגמאות של "משפטים מלוכלכים" מוצלחים:

"תחת גלאטיק שלי, אין כל גרבונים כדי לדבר". "אני כל כך רטובה עכשיו. הזן אותי ". "אני רוצה להרגיש את החום של השפתיים שלך על העור". "הלוואי שהזיין אותי מאחור". "אני צמא להרגיש אותך בפנים".

100 אחוז לציית

הזן את פעולת התפריט שלך סקס על העיניים או עניבה, אזיקים או חגורה.כדי להתחיל, לבוא מרחוק. לשים על תחתונים סקסי, דיבר עם הביטוי "מלוכלך" שלו בהכרח להתקין קשר חזותי. במהלך יחסי מין, נסו כל הזמן לעורר את האזורים הארוגניים שלו, לעשות מילים, לשבח ולעודד נשיקות. לא הרבה מי יודע מה אתה נעים לליטוף ולרגשותיו לחדירה.

במקום זאת, שניכם חדשים באופן שבו אנו מביעים, יחסים דומיננטיים-סבביסיביים, ואז ליישב בהתחלה בסרטים פורנו או לבסוף סצנות מהסרטים האהובים. שקול את הרגשות שלך ואת הרגשות. אם יש לך צרות בשימוש במאפייני מין, עליך להתייעץ עם חנויות מין או סקסולוגים. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל הם יעזרו למנוע מצבים מזדמנים ולבלות זמן לא רק נחמד, טוב, מסוכנים היטב.

בגלל לבטא את שמו

כמעט כל הגברים בפרט מרגש כאשר במהלך המין של הנערה נשמע את שמם. אבל הם אוהבים את זה, ולא את השותף עסקאות זה eschenna.

Synumonation של אורגזמה, בהתאמה, שינוי ההגייה הוא די קל להרגיש.

לכן, במקום שאתה רוצה, איך אנחנו מביעים, הנבחר שלך טס לראש הנאה, מעת לעת לבטא את שמו במהלך יחסי מין. בהתחלה בעדינות ובשקט, ואחרי, להיות חולה ולנשום. להראות לו שאתה באקסטזה מרגשות ורוצה אלה רגעים מתוקים לצחוק לנצח.

תגיד לו שהוא, לשים את זה בעדינות, גורם לך להרגיש

הקפד לדבר שותף, אילו רגשות אתה חווה במהלך יחסי מין.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות מסובכת נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. קל יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את המותג יהיה חברה יפה.

לא משנה כמה חובות הם העניינים שלך, אתה צריך להיות פרנק במשותף. זה מביא פיזית וחושנית.

כאשר אתה חולק עם רגשות שותפים לחזור עליהם לא פעם, תאמין לי, אתה עושה את זה הכי מאושר. הוא מבין שאתה רוצה שהוא נעים לכפותיו. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי בתמורה הוא יופיע, באופן כללי, לעשות עוד יותר בשבילך. אולי העובדה שהתוצאה היא אורגזמה מהירה של שניהם.

סיפורים ארוטיים

עירור הוא דבר מסתורי וחזק, המוביל לשיא כאשר אנו עצמנו רוצים את זה. אבל כדי לחזק את התשוקה המינית ולהאיץ את האורגזמה הזכרית של הפשתן הראשון ואת החיוך החמוד הוא לא מספיק.

נסו לשנות חיים אינטימיים עם סיפורים ארוטיים. לבוא עם העלילה בעצמך או לרשום את המעבר כבר, איך כולם איטיים, היסטוריה מוכנה. התחל את הסיפור שלך עם כמה מתבטאים, פסקאות יחיד על נייר - הערות, SMS, ולהמשיך נרטיב צלוי בערב, כי כיף הלבשה תחתונה מינית.

אתה יכול גם להציע שותף לכתוב סיפור יחד. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש, כך שאתה לא רק לחזק את התשוקה המינית, טוב, ומערבבים "דוהה" פנטזיה.

שינוי קופה

זכור כי כל אדם הוא אדם. חלקם לאורגזמה יש מספיק סקס כדי לקיים יחסי מין כיצד להתבטא, עמדה מיסיונרית, והשני אינו, בסופו של דבר, תופס 10 עמדות כדי להשיג תענוג גדול יותר. לכן, להיות מוכן לתגליות חדשות intima והקדמה בתפריט סקס של תנוחה חמה.

כדי להראות את השותף שאתה באמת רוצה לחוות משהו יוצא דופן, ללמוד על ההעדפות שלו, פטיש, פנטזיות מיניות. לעשות רשימה של דברים מגדל אותו, אשר, להיפך, לנצח את הרצון גם לעשות אהבה. צלילים הם חופש מאיסורים, טיסה והנאה הגבוהה ביותר. כמה סקסולוגים מאמינים כי gunans לתרום הפחתה עשירה יותר של השרירים, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, תחתית האגן ומאיץ את הזמן של הופעת אורגזמה באדם.אין כללים מסוימים, כמו אנשים משמשים להביע, גניחה מושלמת.

Просмотров: 12846 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar