search
menu
person

NEWS AND UDATES


14:16
6 סוגים של סקס פוביות שיכולים להדהים

Eotophobia - מונח כללי שתופס מגוון רחב של פחדים ספציפיים הקשורים לפעולות של ציוד סקסי, אטרקציה מינית ומין בכלל. מחלה פסיכולוגית זו נחשבת לעתים קרובות לתהליך נוירוטי קשה. ובמציאות זה יכול להיות מפחיד כאשר הוא מתחיל לנשוך יותר מאשר פוביה אחת של נושא דומה.

התוכן של המאמר

1 סימפטומים פיזיים ונפשיים 2 פוביות מיוחדות 3 תנאים מוקדמים של סקס פוביות 4 ריפוי סקס פוביות

Eotophobia גולמי מסוגל להתגלגל לתוך מנגנון הרסני ולהוביל לעובדה כי אדם עם הפרעה זו ימנע לא רק מערכת יחסים רומנטית, ואת הודעות של קשר ציבורי ללא חריגים.

תסמינים פיזיים ונפשיים

לאוטופוביה יש תסמינים פיזיים ונפשיים - אור ומתונים או, להיפך, רפה ואף מושבת. תסמינים פיזיים, בתורו, הם תגובה לאימה ומקורם פליטה של ​​אדרנלין המיוצר במהלך התת-מודע "מפנה או פועל".

תסמינים פיזיים כלליים מכילים: דירות דיסקרטיות בתל אביב

הפושט בחזה או בנשימה; סחרחורת או תחושה של אובדן מוקדם של התודעה; בחילה; הזעה שופעת; לרעוד בכל הגוף.

תסמינים נפשיים מכילים:

הימנעות זכר או נשים; הבנת הזוועה שלפני איכר או גברת היא אררנית; אימה לפני מגע עם האיש או הגברת; תחושה של אשמה או בושה עקב אימה מול איכר או גברת; חוסר היכולת לשמור תחת שליטה או להתגבר על הזוועה המודעת; התקף פאניקה החשוב ביותר כאשר אדם נמצא בקרבת מקום או גברת.

פוביה מיוחדת 2

כפי שהוא לא משנה מה פוביה קיימת אחרים, ארוטופוביה שונה הן סימפטומים ואת מידת הכובד, כפי שהוא צריך, יש כמות עצומה של זנים. הזוועה הזאת על פי הטבע עצמו נחשב לאחד האישי ביותר, משום ששני האנשים הסובלים מהפרעה פסיכולוגית יוצאת דופן כאלה הם איטלקים, חווים אותה בצורה דומה.

גינופוביה

- גם פופולרי כמו קוטופוביה היא אימה לפני סקס בכלל. אנשים רבים עם הנופופיה יכולים לקשור את ענייני הרומנטית באותה דרך והם מסוגלים לעודד נשיקות או לאמץ, אבל הם כל נשמות להיות מפחד ללכת להתקרב להתבטא פיזי של אהבה.

טוקופוביה

- כמו גם אימה לפני התופעות הגופניות הקרובות יותר של התקשרות, הזוועה של הפגיעות קשורה לעתים קרובות עם פחד להיות נטוש או נספג.

גלוי מנוסה רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין ונכונים. רק זה בהחלט לא מאוחד רגעים נוחים לעבודה.

אנשים רבים חושבים שאם הם כפי שהם, שמסביב יתחילו לטפל בהם במצב רע וביטוי.

פרפוביה

- זה אימה לפני לפחות מה פעולות של ציוד סקסי, ועל עצמו הוא פוביה מורכבת מאוד. כמה אנשים הסובלים ממחלה דומה, מאמינים כי הם עשויים להיות perverts, אחרים - סטיות של אחרים.

קבוצה קטנה של אנשים עם paraphobia יכול להיות מאושר עם יחסי מין ברוח הקלאסי שלהם, והם בכושר בשקט לתוך הקוד המוסרי שלהם. אבל יש כאלה (ורובם) אשר מפחדים מכל צורה של קרבה, כפי שהוא יכול להסתיר את subtext מושחת.

מנופוביה

- גם פופולרי כמו ceraptophobia הוא פחד של מגע ולעתים קרובות משפיע על כל מיני יחסים, ולא רק על ענייני הרומנטיקה. יש אנשים עם מחלה פסיכולוגית דומה למנוע את כל אנשי הקשר הפיזי, גם עם בני משפחה, בעוד אחרים יכולים להימנע ממגע ארוך טווח.

Gymnopobobia

- זוועה מעצבנת מול המנפיה, אשר לעתים קרובות זורם לתוך צורות מורכבות יותר מורכבות. יש אנשים שחוששים גופם החשוף שלהם, אחרים חוששים שסובבו יהיו עירומים. זוועה זו יכולה לדבר על דילמות המתארות גוף עירום, אבל זה יכול גם להופיע בנפרד מפוביות אחרות.

פילדפוביה

- גם פופולרי כמו Fileatopobia הוא פחד מנשק והוא יכול להסתיר מספר עצום של נסיבות הדואר.העובדה המוכרת - תנועות דתיות רבות במפתח רע שייכות לפחות כלשהי של פעילות מינית בין שותפים, אם אינך רואה בהריון עם תוכניות ההתפתחות הבאה של צאצאים. בעקבות תקנות "רוחניות", בהחלט, לא יכול להיות פוביה, אבל אי אפשר להוציא את העובדה שאנשים מודעים לחוסר מוסריות של פעולות מיניות יהיו בזמן לחוות את שארית הרומנטיקה.אנשים רבים (במיוחד ילדים שהגיעו רק לרוב) משוכנעים שמין גורם אי נוחות וכאב.

סקס פובי רקע

אלימות סקסית

פציעות אחרות

עקרונות אישיים

זה יכול להיות קשור לעתים קרובות עם ביטויים פיזיים כאלה של חוסר הביטחון שלהם, כמו חרדה על ניחוח ההפך של הפה, או באופן כללי, להיות אימה הנובעת מהפוביה מיקרוביאלית.למרות שאף כל האנשים שאינם הסובלים מארוטופוביה היו קורבנות של הטרדה מינית, אלה שקיבלו חוויות נוספות נוספות נמצאים תחת הסיכון לפתח אותה צורה של המחלה הפסיכולוגית הנדונה.במקרה של אלימות פיזית, הזדמנות להיות כפוף לפוביאס הקשורים לגעת, גבוה מאוד. במקרה של אלימות חושנית, להיפך, אימה עשויה להופיע קשורה לתחושה של חיבה.

מחלות פיזיות

יש חוסר שלם של חינוך מין של אנשים, כי מתוכם אנשים מסוימים מכל רחבי הנשמה הם חלק ממגע מיני עם בן זוג, הימנעות פציעות פיזיות ורגשות מגעילים לכאורה בכלל.

ריפוי סקס phobi4

מאז האוטופוביה, כמחלת נפש, היא מגוון רחב של תסמינים פיזיים ונוירוניים, אנשים הסובלים ממנה, מיומנות חמורה נדרשת, המורכבת לא רק משיחה ארוכה עם מבצעים, ומהקלדות הפנים של סמים סמים.

SexoPathogists בזמן הנוכחי הם אחד אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הבריאות הפסיכולוגית במאבק המורכב ביותר נגד יציבות מינית, אשר אחת לשנה מוחזקים בדיקות מורשות ובכל חודש כבר יש קוגניציה של למידה נוספת והסמכה.

זה מודע ביסודו כי ארוטופוביה עם בדיקת נאותות באופן מושלם הוא ריפוי.

אונסקרטים מאומנים חלום לשיתוף פעולה עם עשיר ישראל. הם תמיד חסרי עניין טקטיים. רק זה עכשיו לא כמה רגעים מוצקים לעבודה.

כן, זמן ומאמץ נדרשים, אבל במציאות של היום זה מפתח בלתי נמנע להתגבר על כל הבעיות ואת הרס של בעיות זמינות בדרך לחיים הטובים ביותר.

Просмотров: 135 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar