search
menu
person

NEWS AND UDATES


02:33
שיעורי עיסוי טנטרה

עיסוי טנטרה הוא סוג של עיסוי המתמקד בגוף ובנפש. לא מדובר רק במגע הפיזי אלא גם בקשר הרוחני בין שני אנשים.

עיסוי טנטרי קיים כבר מאות שנים. למעשה, מקורו בהודו במאה ה-5 לספירה. הוא שימש במקור כתרופה לבעיות מיניות ולהגברת הפוריות. אבל עם הזמן, זה הפך יותר לחוויה חושנית שהתמקדה בהנאה, אינטימיות ורוחניות.

המילה טנטרה באה מסנסקריט שפירושה המילולי "להרחיב" או "להרחיב". אז טנטרה עוסקת בהרחבת המודעות שלך והרחבת יכולת ההנאה שלך על ידי התמקדות בכל הווייתך - בגוף, בנפש וברוח - ולא רק באיברי המין שלך או באזורים ארוגניים אחרים.

שיעורי עיסוי טנטרה הם דרך מצוינת ללמוד עוד על התרגול העתיק הזה. זהו סוג של עבודת גוף שעוזרת לאנשים להירגע וליהנות מהחיים יותר. אם אתה מחפש דרך לשפר את חיי האהבה שלך, שיעורים אלה יכולים להיות מועילים.

המילה טנטרה באה מהמילה הסנסקריט "tanoti" שפירושה "להרחיב". בעיסוי טנטרי, המטרה היא להרחיב את האנרגיה המינית בכל הגוף ולהעיר אותה באמצעות טכניקות שונות.

העיסוי הטנטרי הוא סוג של עיסוי שנועד להמריץ את הגוף והנפש. הוא פותח בתחילת המאה ה-20 על ידי יוגי הודי בשם Tirumalai Krishnamacharya. אומרים שזו אחת מצורות העיסוי החזקות ביותר הקיימות כיום.

עיסוי טנטרי יכול לעזור לאנשים הסובלים מכאבים כרוניים וממחלות גופניות אחרות. אדם עשוי גם לרצות לקבל עיסוי טנטרי עבור היתרונות הנפשיים שהוא מספק, כגון הגברת המודעות העצמית ושיפור הרווחה הרגשית.

שיעורי עיסוי טנטרה הם דרך מצוינת ללמוד על האמנות העתיקה של עיסוי טנטרי. הם מלמדים אותך כיצד להעניק עיסוי חושני ומרפא שישאיר את בן הזוג שלך מאושר ורגוע.

השיעורים מלמדים אותך איך להיכנס למצב מדיטטיבי תוך כדי עיסוי, המכונה "יוני" או איחוד קדוש. התרגול של עיסוי טנטרי עוסק כולו בהשגת אחדות עם בן הזוג באמצעות שימוש בנשימה, מגע, כוונה ומודעות.

עיסוי טנטרה הוא סוג של עיסוי גוף חושני ומלא שנועד להגביר את האינטימיות ולהעמיק את הקשר בין בני הזוג.

שיעורי עיסוי טנטרה זמינים במדינות רבות. שיעורים אלו מועברים בדרך כלל על ידי מטפלי טנטרה מקצועיים אשר עברו הכשרה קפדנית על מנת ללמד את אמנות הריפוי העתיקה הזו.

טנטרה היא צורה עתיקה של יוגה חושנית ומינית. זהו תרגול רוחני המסייע בהשגת מצב נפשי מואר. https://israelnightclub.com/apartments/עיסוי-אירוטי-בכפר-סבא/

שיעורי עיסוי טנטרה הופכים פופולריים בימים אלה מכיוון שהם יעילים מאוד בהתמודדות עם מתח וחרדה.

עיסוי טנטרי ידוע גם בשם "הנתיב לאושר מיני". עיסוי טנטרי מתמקד בחיבור בין גוף, נפש ורוח. המטרה היא למצוא איזון בין שלושת ההיבטים המובילים לתחושת רווחה ולהארה רוחנית.

Просмотров: 84 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar