search
menu
person

NEWS AND UDATES


07:27
מהו גירוי אנאלי וכיצד לגרום לגבר שלה

כשמדובר במחקר מיני, אתה לא צריך להגביל את העונג שלך עקרונות. גירוי אנאלי, כמו כל סוג אחר של סקס, יכול להיות השפעה משמעותית על הנאה מינית, במיוחד עבור אורגזמה. העיקר הוא להתכונן מראש על התהליך, להגן על עצמך, לצפות באמצעי זהירות, וגם יודע איך לעורר כראוי אזור עדין. אז רגשות נעימים לא יעשה את עצמך לחכות!

התוכן של המאמר

1 המלצות הכנה בסיסית 2 הוראות צעד אחר צעד לגירוי

הנחיות הכנה בסיסית

אז זה גירוי אנאלי הפך חוויה נעימה, אתה חייב תחילה להתכונן לתהליך. לשם כך, לקחת בחשבון את הנקודות הבאות:

Lubrikant

פי הטבעת אינו מייצר חומר סיכה טבעי כמו הנרתיק. ובלי זה, הגירוי האנאלי יכול לגרום חיכוך אי נוחות חמור, אשר יוביל microcracks ו unks ישיר. סיכה מבטיחה את החלקות של הקדמה של אצבע או צעצועי מין, עושה תנועות הדדיות חלקה, וגם עוזר לשפר את התחושות. כלומר, גירוי אנאלי ללא חומר סיכה הוא פשוט בלתי אפשרי.

יש לבחור על סיכה על פי הנושא שישמש לגירוי. רוב צעצועי מין סיליקון תואמים רק עם סיכה מבוססי מים. עבור עיסוי עם אצבע מתאים סיכה מבוסס סיליקון, הוא צפוף יותר.

נהלים היגייניים

שטח המעבר האחורי צריך להיות נקי. אתה יכול לשטוף במקלחת או לקחת אמבטיה להירגע לפני המעשה. ניקוי המעי הישיר אינו בהכרח אם זמן קצר לפני שהמעייר רוקן באופן טבעי.

כמובן, יש צורך לשטוף את הידיים לפני החדירה. חיידקים, לכלוך, קרם לחות יכול לגרות את התעלה האנאלית ופוגעת במרכז המיקרופולורה.

אמצעי זהירות

מסמרים ארוכים אין מקום במשחק אנאלי. בדים פי הטבעת ואת העור פי הטבעת הם עדינים מאוד, אז אתה צריך לפנות אליהם. מאותה סיבה, אי אפשר להשתמש פריטים חדים, זכוכית ושברירית שעשויים להישבר בפנים. רצוי כי לפריט יש משטח חלק היה כזה צורה כך חלק זה תמיד היה בחוץ. זה יעשה את זה קל למשוך אותו ולהימנע צרות. בנוסף, בטיחות מקסימלית, מומלץ גם להסיר טבעות, צמידים וכל עיטורים אחרים.

ערכת ימין

אם זה "בפעם הראשונה," נסה ליצור אווירה מרגיעה, כך שהגוף והשרירים הדרושים יכולים להירגע במלואו. לא לזלזל ביכולות דחיסה של הסוגר של המעבר האחורי.

הגנה היא המפתח להצלחה

כל פעילות מינית אנאלי קשורה בסיכון גבוה של זיהום של STD.

התנגדות סובייטית וחסרון של מידע הולידו לנחש שגוי כי ליווי - כל זה משהו, עם בושה, נתון, מה שאתה צריך להזיז. אבל כאן היחידות יודעות כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

מרקם של פי הטבעת נפצע בקלות בתהליך, כלומר, זה עשוי להיות דם שהוא איום רציני. כדי לשחק בבטחה, להשתמש כפפות לטקס או קונדומים.

צעד אחר צעד הדרכה לגירוי 2

כמו כל פעילות מינית, גירוי אנאלי מביא הנאה. אבל התחושות של גברים ונשים שונים. זה הכול על בלוטת הערמונית, אשר אצל גברים מיד מאחורי הקיר של פי הטבעת. מכיוון שהוא קשור ישירות לחבר מין, הגירוי שלו משפר את הנאה והוא יכול להוביל לאורגזמה. אין בלוטות כאלה אצל נשים, ובפיכך, התחושות לא כה בהירות. עם זאת, עבור שני המינים זה נשאר ללא שינוי כי המעבר האחורי יש קצות עצבים רבים ולכן רגיש מאוד מגיב לחיבה.

הגירוי של אזור אנאלי אצל גברים צריך להתבצע כדלקמן:

הַדְרָכָה

אתה לא יכול פשוט לקחת ולהוסיף אצבע או צעצוע מין לתוך המעבר האחורי. זה כרוך עם שתי תחושות כואבות ופציעות פסיכולוגיות. כדי לתהליך לספק הנאה, אתה צריך להתקרב בקפידה, עם מעדן מיוחד. קודם כל צריך להיות רגוע לחלוטין. להעביר את הגוף, לפוצץ את הירכיים ואת הישבן, בעדינות לשחק עם חור אנאלי כדי להירגע את הסוגר ולהכין אותו לחדירה. נערות ליווי בהרצליה

חוֹמֶר סִיכָּה

לאחר מכן להחיל שכבת סיכה עשירה על האזור האנאלי, כמו גם על הנושא שחייר את פי הטבעת. אי אפשר להשתמש יותר מדי חומר סיכה, אבל מעט מדי - כן. אז לי יותר ולא מתחרט! ובכל זאת, ההנאה של התהליך כולו תלוי בחלקות של הזזה.

חֲדִירָה

אולי זה החלק הקשה ביותר של התהליך. גברים רבים יש עמותות פסיכולוגיות עמוקות עם הפתיחה וסגירתו של הסוגר שיכולים להפריע לחדירה קלה. הרפיה, לא משנה כמה קשה נראה ברגע זה, אתה רק צריך. תארו לעצמכם שאתה מנסה לרוקן את המעיים. זה יעזור מעט לפתוח את פי הטבעת.

לאחר מכן הזן את האצבע ב פי הטבעת, בשפע משומן עם חומר סיכה. אם זו הניסיון הראשון של גירוי אנאלי, עדיף להתחיל עם האצבעות שלך, ולא צעצועי מין, כי הם קל יותר לשלוט בפנים. כפי שאתה מתרגל לתחושות חדשות, אתה יכול להוסיף עוד אצבע או ללכת כבר על ויברטורים, אם אתה אוהב היקפו ותחושה של שלמות.

עם הקדמה של האצבע, יש צורך להתגבר על הסוגר. להתבונן זהירות, אל תנסה לשים לחץ וכוח להיכנס פי הטבעת. בכל פעם שאתה נתקל בהתנגדות, לעשות הפסקה ולנסות להירגע, ולאחר מכן נסה שוב.

גְרִיָה

לאחר אצבעות חדרו בפנים, להמשיך גירוי. התחל עם תנועות מעגליות איטי ורגוע על הקירות של פי הטבעת. ואז למצוא ערמונית - בליטה קטנה ממוקם 5-7 ס"מ מן החור אנאלי. בזהירות מעגל ברזל עם אצבע, נלחץ מעט על אותו ומשחרר. החזק את הלחץ בשלב זה, השתמש בתנועות רוטטאות ולעבור שמאלה ימינה ובחזרה או למעלה ולמטה. לשחק עם לחץ ומהירות כאשר גירוי הערמונית. כאשר הסוגר הופך רחב מספיק, להוסיף עוד אצבע. אז הערמונית יכולה להיות מגורה משני הצדדים באותו זמן.

אמצעי זהירות

אי נוחות חזקה וכאב - אותות שאתה צריך להפסיק מיד גירוי. אם התחושות הכואבות לא עוברות, פונים לרופא. נוכחות הדם מדבר על נזק רציני לגוף הדורש טיפול רפואי מיידי.

אזורי ארוגני

גברים בקלות לחוות אורגזמה עם גירוי אנאלי. אבל למה לא לשפר את ההרגשה? מוסיפים חיבה לאזורים ארוגניים, לשחק עם ביצים או רק אוננות. באופן כללי, לעשות מה יכול להתענג.

סִיוּם

לציית לניקיון חשוב לא רק לפני הליטוף אנאלי, אלא גם אחרי. לאחר השלים את התהליך, להראות מקלחת או המפשעה עם מים חמים עם סבון. גם צעצועים נקיים היטב ותמיד שלי לפני השימוש.

גירוי אנאלי עצמו אינו תהליך קשה. הדבר העיקרי הוא להתקרב להכנת ולהציל את כל אמצעי הזהירות, אחרת אתה יכול לקבל לא רק פציעות פיזיות, אלא גם פסיכולוגית.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

למה גברים מסרבים גירוי אנאלי? כי אנחנו חיים בחברה פטריארכלית עם השקפות שמרניות מאוד על חיים אינטימיים.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם ישראל עשירים. הם נדיבים ואבניים. רק זה בהחלט לא הרגעים הטובים היחידים בעבודה.

לכאורה, אדם צריך לשלוט במיטה, לנשים - לציית. ואת גירוי הערמונית הוא שיעור הומוסקסואלים סמויים. כמו, אם אתה מסכים לזה, זה אומר שאתה רוצה לקיים יחסי מין עם גבר. אבל זה שטויות מוחלטות! אם יש כזה כפתור תענוג על הגוף, למה לא לנצל? זה כבר מזמן ידוע כי גברים מסוגלים לשפוך מן עיסוי הערמונית לבד. לשכוח סטריאוטיפים ודעות קדומות! במיטה, הם בהחלט לא.

Просмотров: 480 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar