search
menu
person

NEWS AND UDATES


15:22
חשפנות

חשפנות היא פעולה שבה אדם משני המינים מסיר חלק מבגדיו או את כולם בצורה איטית ומפתה.

האדם שמבצע חשפנות מכונה בדרך כלל "חשפן" ויכול להיות זכר או נקבה. בתרבויות מערביות, האדם מופיע בדרך כלל במקום ציבורי כמו מועדון חשפנות, אך הוא עשוי להופיע גם באופן פרטי עבור לקוחות אחרים כמו במסיבות או מסיבות רווקים.

בתרבויות שונות, הביצוע עשוי להיות מפורש יותר או פחות. זה עשוי לכלול ריקוד ומגע עם הקהל; עם זאת, זה תמיד כולל אדם אחד שמסיר בגדים למוזיקה. ניתן לעשות את האקט למוזיקה חיה או למוזיקה מוקלטת המושמעת דרך רמקולים ולפעמים האקט מכונה "ריקוד חשפנות".

סטריפטיז היא הופעה שבה אישה מתפשטת בהדרגה לצלילי מוזיקה, על הבמה או במסגרת מופע פרטי יותר ללקוח בודד.

המונח "סטריפטיז" תועד לראשונה בשנות ה-30. בשנות ה-30 וה-40, חשפנות היה פופולרי באירופה ובצפון אמריקה, שם הוא נחשב לעתים קרובות לחלק מוודוויל. זה הפך לשם נרדף אמריקאי לעירום נשי.

סטריפטיז הוא סוג של הופעה שבה אישה מסירה בהדרגה כל פריט לבוש, עם עלייתה לבמה או כחלק מהאקט. היא ידועה גם בשם "אמנות ההתפשטות החושנית".

החשפנות מסתיים בדרך כלל כשהרקדן בעירום מלא ומבצע הקנטת חשפנות אטית למוזיקה, תוך כדי תנועה על הבמה. המילה "סטריפטיז" נלקחה מספרו של צ'רלס הנרי רוס משנת 1907 "אמנות הריקוד על הבמה" (עמוד 18), שם הוא קובע כי "הפשטה, או חשפנות, היא פעולה שבה מישהו חושף בהדרגה את גופו העירום על ידי הסרת בגדיו. "

המונח "סטריפטיז" תועד לראשונה באנגלית בשנת 1929, אז נכתב גם "סטריפ-טיז". המשמעות המוקדמת ביותר שלו מגיעה מהביטוי הצרפתי "déshabiller (le) d'une façon aguichante" שפירושו להפשיט מישהו בצורה פרובוקטיבית.

חשפנות הוא ריקוד ארוטי או אקזוטי שמבוצע על ידי אישה שבגדיה נושרים בהדרגה. האישה תסיר את בגדיה תוך כדי ריקוד, בהדרגה או בפתאומיות. הריקוד הוא לעתים קרובות חלק מהבידור במועדוני ג'נטלמנים ובברי חשפנות.

חשפנות היא פעולה של הסרה הדרגתית של הבגדים למוזיקה, בדרך כלל כחלק מהופעה.

אמנות ההפשטה מבוצעת בדרך כלל על ידי אישה שמניעה את גופה בחושניות על מנת להסיר פריטי לבוש. המטרה היא ליצור אווירה אירוטית ומגרה ולהשוויץ בגופו של הרקדנית. https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-Kfar-Saba.php

Просмотров: 71 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar