search
menu
person

NEWS AND UDATES


11:14
אנשים אודסה ונופש רומן

"הקיץ צריך להיות מוחזק על הים" - אמרתי לעצמי ולשמאל, קוק, אנו מביעים קייב בטון צד במפלגה בחוף הים השחור. חוף, ברים, קופון לילה, פארק מים, דולפינריי - ראש נח והרעיון האחרון על רוח חוף הים לקפל את יום השלישי, אבל הגוף חיפש מנוחה נוספת. גבירותי, במיוחד אנשים של אודסה בבגדי ים ולא תרמו התנזרות ללא. שוכחת על מה שהובטח לשמור על נאמנות לחברה, החלטתי לרומן נופש.

יום טוב, - אומרים שהמבט היה אדיש - זה אומר לשתוק. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל המבט לא הביע מאה אחוז כל עניין, והיה קר, כמו הר קרח, איך כולם אומללים, טבעו טיטניק. - אני רואה שאתה קורא cervantes, מעניין? - מאוד. עם זאת, ראוי להזכיר כי מסתכל על טוויסט חלקה שלה בעדינות מתנדנדות רבה שמחה את כל החוף, במדויק את חצי הזכר שלו. פעם אחת, יש לי אומץ וניגש אל כיסא הסיפון שלה.

- שלום גברת.
בפנימייה שלי נחה אובייקט ראוי מאוד - ליידי שנים 20-25 בלונדינית סלים עם חזה מקסים.

בישראל אין אזור דעות קדומות, אם נדבר על התרגיל בשירות הליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מתבונן במלואו כי היום eskzhetnitsa רק לומד את הלקוח באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של VIP בכיתה לשמש סימן של המצב.

כמו עוצר נשימה, היא עצמה, באחרון, גברים ליד איתה לא ראיתי. לעתים קרובות נעשו, נפגשו על החוף, היא שכבה מתחת למטרייה וקראה, לפעמים קמה והלכה לים.


- אני אוהב גם את הספר הזה.
- אמת? - היא הביטה בי בכוס משקפיים. - למה?
- זהו רומן על חלומות, תן להם לא להתגשם, אבל מילוי משמעות החיים. מה אתה אוהב?
- היחס כלפי Dulsenee, דון קישוט בנה איכר ב Rong של האלוהי ללא נאמנות על איך אנחנו מביעים, ידיים גסות, קוק איתך איתך,.
- בורות ואתה צריך אביר סאדה?
- בורות, אתה רוצה אותם כדי לדבר? אני חושש שאתה לא תקבל יותר ממני מאשר דון קישוט מ dulcinei.

אז אנחנו, כמו רבים באים לידי ביטוי, אירינה גם התחיל חברים. ואכן, כפי שהתברר, הגברת שלי, כמעט כל דבר יחידים אודסה הגיע גם קייב, אבל לא יותר על עצמו. בערב הראשון, אחרי הניסיונות המתמשכים לנשק אותה, היא הזכירה לי את דולקלי ואבירות. מאז, אנחנו פשוט להתרחץ, שמש, הלכו, אבל לא intima.

פעם, בשימוש בתוקף טקילה, חזרנו לבית העלייה למטוס ברגל. פתאום, איך כל האנשים הזולים זונות אודסה, איירא זיין אותי ונשק לי. נתקלתי, אבל הרפלקסים היו, בסופו של דבר, השעו את שנות השיעורים - לחצתי עליה לעצמי, אבל היא פרצה.

- מצטער. עשיתי את זה כאב?
- זה סלח, לא חושב שאני דונם אתה, אתה טוב מאוד, אבל אתה לא מכיר אותי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

נדמה היה לי שהגברת התזהה שזה נראה כל כך הרבה זמן. היא אמרה כי היא גרה בקייב במשך 5 שנים וכל השנים זנות זנות.

שירות ליווי בישראל יעיל. שוב ושוב, הקונים הם בחורים משגשגים, זה שהם מתכוונים לנצח להופיע במבט בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם אישה בהירה. זה להרוויח מספיק די, על מנת לגמרי ומלא לספק באופן אישי את האובייקטים הדרושים.

היא אחת הכי הרבה שכולם מסובדים, שילמו מאוד לבירה indendoid, אבל זה בא לכאן לא לחדד, אבל לנוח. זה לא לציין את resorts יקר ביותר מקודם, כי זה לעתים קרובות מאוד מנוחה לקוחות שלה. זה יהיה רע אם לא הודיעו לעובדה כי הפגישה אינה תורמת לנוח, כפי שהם דורשים מזה שירותי מין.

- אתה חושש שאני אמצא אותך בקייב?
- וגם זה. אולי העובדה כי רק בקייב אני יהיה שוב אדם ולא פגישות חופשיות.
- תן לי לשאול אותך כאן, איך אני משלם את כל שפם של אודסה, כי יש קרנות.

IRA נעלב. הכל כבר זמן רב לא ראה אותה, כפי שהתברר שהיא עזבה למחרת. חוזרים לקייב, נמשכתי בכל האתרים של שירותי מין עם תמונות אמיתיות של אודסה מבולבלת וקייב, אבל לא מצאתי את זה. פעם אחת, לנהוג כמו מתקשר, ראיתי גברת. בראש לחץ, אירקה. ראוי לציין כי למרות השלטים החניתי וקפץ מתוך המכונה. זה באמת היה. באמת, הלכנו, מאוחר יותר הלך למסעדה, מאוחר יותר הלך אליה. שילמתי את זה. מאז, לפחות פעם בחודש אני קורא לאירה ולבלות את הלילה איתה, בתקווה שיום אחד, היא, לשים את זה בעדינות, יגיד: "יותר לא אמצעים ולא לקוחות, אני רוצה להיות רק שלך".

Просмотров: 362 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar