search
menu
person

NEWS AND UDATES


11:14
אמנות הפיתוי של גברים

שמי אנה, עכשיו אני בן 20. הודאה לאוניברסיטת מוסקבה בשבילי, באשר לבנות רבות מהמחוז, היתה לכבוש את הבירה ולהיות עצמאית, מוצלחת ועצמאית. כמובן, הבנתי כי בלי להורים wealthing יש כמעט שום סיכוי, כי מי צריך בנות רגילות מן המחוז שאין להם חינוך יוקרתי. אבל היתה לי מטרה, ואני לא התרגלתי לסגת.

מספר חודשים של החיים בתוך האכסניה סטודנט עם חיפוש לא מוצלח עבור מקובל במשרה חלקית, לפני המקרה נתן לי את ההזדמנות לקבל עבודה בסוכנות הפנאי. זה היה ההחלטה הנכונה ביותר שלי מרגע ההגעה למוסקבה. אחרי הכל, זה נתן יתרונות רבים עבור התחלה מוצלחת כדי באמת חיים מפוארים עם כל הקסם שלה:

  • תשלום מחקרים באוניברסיטה יוקרתי חדל להיות בעיה בשבילי;
  • סלוני אופנה ובוטיקים - הכל הפך להיות זמין לי;
  • Miscevred לבקר את הנופש המפוארים והיקרים ביותר.
  • ואני לא חשבתי על איפה לקחת כסף. אחרי הכל, על כל מה שהם שילמו ללקוחות. ואת המשכורת שלך, די טוב, יכולתי להשקיע על עצמי ואת יקירתי.

    בנות, אם אתה יותר מ 18 שנים, אתה חכם, יפה ושאפתני, וגם קיבל החלטה קשה להשיג עצמאות חומר לחלוטין לשנות את החיים שלך, אני ממליץ לך ליצור קשר עם אתר עיסוי. כאן אתה יכול בקלות למצוא עבודה הגון.

    ידע של פיתוי נשק - היכולת להפוך את החלום למציאות

    חינוך קפדני לא נתן לי מיד את ההזדמנות להשיג הצלחה מלקוחות. לא, התחלתי להרוויח יותר כמויות גדולות למדי, אבל עדיין לא כמו הבנות האלה שעבדו סוכנות במשך זמן רב. הבנתי בצורה מושלמת: כדי להשיג גבהים שאליו הייתי שואף, יש לכבוד את השליטה של ​​הפיתוי של גברים. מצא כאן איזה סוג של הדגשה שיאפשר לך לכבוש את הלב של כל לקוח.

    ומצאתי אותו. אלא אפילו אחד, אבל כמה. באמצעות כולם, הפכתי לאישה הרצויה, היו לי הרבה לקוחות קבועים מוכנים לפגישה איתי על כל הטירוף. ההכנסה שלי גדלו כמה פעמים ועכשיו כל מה שהיה בלתי אפשרי בעבר, זה היה אפשרי בשבילי. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%99%d7%a1%d7%a8%d7%99%d7%94/

  • המקום המרכזי בארסנל שלי נלקח בושם עם פרומונים. נהגתי לשמוע על מעשיהם, אבל עכשיו, לאחר שחוו אותו, הבנתי שהנוזלים שהם פולטים, מרתקים כל אדם, מושכים אותו כמו מגנט. זה נשאר רק, לזרוק את כל הקומפלקסים, להביא אותו לראש הנאה.
  • תחתונים יפה, נעלי סטילטו, גרביים - זהו הנשק המכרז ביותר של הפיתוי. למראה הפאר הזה, גברים שיחקים בדמיון, אשר מרגש את הרצון בלתי הפיך. הצבעים המרגשים ביותר המסוגלים להפוך אדם, אדום ושחור. אין פלא את הווילונות, מפוארים מתפתים, בגדים מועדפים של גוונים אדומים.
  • פרנק שמח ומחוות לשחק תפקיד ניכר בפיתוי. הם גם משפיעים מאוד על הפנטזיה של אדם, מאפשרים לנגן את דמיונו.
  • בנות, תאמינו לי, מה שהופך אותו, תקבל לא רק תשלום טוב של העבודה שלך, אלא גם טיפים גדולים, כמו גם הלקוח לא לנער על מתנות גדולות. למד להציג את עצמך כראוי ולשכוח כל קומפלקסים במיטה. עבודה קבועה על עצמך, חוסר מתחמי ביישנות, כמו גם את היכולת להשתמש בכל כלי הפיתוי, להפוך את הנערה, אפילו לא להחזיק את הפאר מהטבע, באלות שבבעלותם של כל לבם של גברים.

    Просмотров: 215 | Добавил: wandakinirymwl | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar